loading...
اندروید ها
hadi بازدید : 0 جمعه 20 دی 1392 نظرات (0)

تا کنون مقالات زیادی درباره روشهای موفقیت در تجارت و کسب و کار ارائه شده است که مخاطبان با خواندن این مطالب می‌توانند از تجربیات و فنون مختلف در پیشبرد اهداف تجاری خویش استفاده کنند. «اما تجارت تنها به جریان انداختن سرمایه‌ها و پس اندازهای راکد نیست، بلکه در پس هرمعامله‌ای دنیایی ازتجربه‌ها و فنون مختلف نهفته است که اغلب مخاطبان تنها یک روی سکه را می‌بینند». در واقع تجارت دانشی گسترده درباره شرایط بازاربورس، نیازمردم، نوع کالا، نرخ تعیین شده، نوسان‌های موجود و ایجاد ثبات در محصولات را نیاز دارد

خواندن در ادامه مطلب.

تجارت و ثروت ، دو عاملی هستند که یکی خط حمایت پیشرفت اقتصادی و تغییرات بنیادین را فراهم می سازد و دیگری راهگشا و مکمل توسعه است . برای موفقیت ، باید تولید کننده و خلاق باشیم . اغلب افراد در ابتدا سرمایه‌ای را برای راه اندازی کسب و کار فراهم کرده و بدون آگاهی از قوانین تجارت و استفاده از تجربیات لازم فعالیتشان را آغاز می کنند ، پس از مدتی جریان بازار پیش بینی های آنان را بهم می ریزد و ورشکست می شوند . پس صرفا وجود سرمایه کافی نیست ، بلکه مهارت ، تجربه و دانش تجارت و مدیریت سرمایه در اینکار حرف اول را می زند .


گام به گام پیشرفت کنید !

رکن اساسی  موفقیت ،  پیشرفت است . لازم نیست  که یک شبه ره صد ساله را بپیمایید ، بلکه آرام آرام اما مداوم  و پیوسته حرکت کنید  " در  جاده  و  مسیر ترقی ماندن ، بهتر از کنار جاده ماندن و عقب نشینی کردن است . پس در هرکجای این مسیر موفقیت که هستید به راهتان ادامه دهید و با دیدی روشن و چشم اندازی واقع بینانه،آینده رابسازید. مهمترین  عامل اعتماد  به نفس است ، به خودتان و  تواناییهایتان اعتماد کنیدوازسدمشکلات بگذرید. هیچگاه روحیه خود را از دست ندهید ، زیرا تمام مشکلات روزی تمام میشوند .

فرآیند ارزشها !

موفقیت ها همیشه در رسیدن به آرمانها خلاصه نمی شوند  . مهم تلاش و  تداوم شما در  این راه  است . برای اکثر  ما این اتفاق افتاده است . زمانیکه تلاش کردیم اما به مطلوب و هدف نرسیدیم . آیا براستی از آن دسته از آدمها یی هستید که با چند بار شکست میدان مبارزه را خالی می کنند و می گریزند ؟ یا همچنان ادامه می دهید تا به هدف برسید ؟ چقدر هدفتان برای شما  ارزشمند  است و  حاضرید  چه  بهایی برایش بپردازید؟ پس به یاد داشته باشید " اهداف بزرگ تلاشها و همتهای بزرگ و اراده ای فولادین میخواهند ".

به محدودیت ها توجه نکنید !

با  نگاهی اجمالی به زندگی بزرگان و نوابغ پی خواهید برد  که محرومیت ها ، محدودیت ها و سختیها برای همه افراددرهمه مراحل زندگی اتفاق افتاده است،اما مهمترین نکته، نحوه رویارویی با  مشکلات و چگونگی عبورازسدمعضلات و محرومیت ها است. هیچ گاه ذهنتان را درگیر اینگونه مسائل نکنید . اولین بازتاب چنین تصوری تولید انرژی منفی درذهنتان است.به نکته های روشن وامیدوارکننده خود بیاندیشید.چنین طرزفکری روحیه شما را دگرگون خواهد کردوامواج مثبت رابه ذهنتان بازخواهد گرداند.از طرفی شاید هرگز به آن اهداف نرسید، تاچند مرحله به جلو پیش بروید،اگر بازهم نتوانستید،مسیرتان راتغییر دهید . شما که نمی خواهید تا آخر عمردرگیر رسیدن به هدفی شویدکه پیشرفتی دررسیدن به آن حاصل نمی شود.این نکته را همیشه به خاطر بسپارید : " انسانهای بزرگ اگر سدی درمسیرهدفشان ببینند ، مسیرشان را تغییر می دهند ، اما افراد دیگر هدفشان را " .

فراتر از زمان باشید !

همه مابه درستی می دانیم که زمان عامل جدایی ناپذیر، و غیرقابل بازگشت در زندگی ما است . هرکسی به نحوی اززمان خویش استفاده می کند.اماچگونه میتوان با وجود مشغله های کاری و   دردسرهای موجود راهکاری مناسب ومنطقی یافت ؟ بی شک مدیرت زمان نقش و جایگاه ارزنده ای دارد . برنامه روزانه بهترین راهکاراست.هرروزبرنامه ای متفاوت و جداگانه ایجاد کنید.برای اینکار دفترچه ای مخصوص همیشه همراهتان باشد و اولویت های خود را در آن یادداشت کنید . با اینکار زمان کاری و زمان استراحتتان مشخص می شود . می توانید فعالیتهایتان را افزایش دهید.تحقیق ، جستجو ، آینده نگری شغلی و برنامه زندگی اولویت های شما هستند.ازهمین حالا اهداف سال بعد خود را مشخص کنید ، در پایان هر سال یک ارزیابی کلی داشته باشیدو ببینیدکه تا چه اندازه ای به اهدافتان نزدیک شده اید.اینکار را تا رسیدن به هدف نهایی ادامه دهید .

استفاده از تجربه ها

شما جبورید مشاغل مختلف را امتحان کنید ، با افراد و برخودهای متفاوت آشنا شوید ، مهارتها و تجربه ها رابیاموزیدتا بتوانید خودتان یک تاجر موفق شوید.باید بدانید که گام نهادن در این مسیر بسیار دشوار است، پس دقیقا آگاهانه و با دانش کافی در این راه قدم بگذارید و از مشکلات نهراسید. زیرا دنیای تجارت به کسی رحم نمی کند .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 7,486